• 977.551.109 | 628.837.948
  • info@escolaescac.cat

Les nostres instal·lacions

El nostre centre compta amb unes instal·lacions de 1200m2 distribuïts en espais d’aula i tallers.  Disposem de 5 aules  equipades per impartir classes, 1 aula d’audiovisuals i 1 aula d’informàtica i altres espais pel treball del professorat.

L’espai de taller està distribuït entre els tallers de Serralleria i Construccions Metàl·liques, Electricitat, Fusteria i un espai dedicat a l’oci i altres activitats.

A més dels espais propis, també gestionem un espai d’horta en el que desenvolupem el taller d’Horticultura.

Per tal de facilitar el trasllat del nostre alumnat a les instal·lacions on realitzem l’activitat, oferim de forma gratuïta el servei de transport, mitjançant vehicles propis degudament habilitats.